زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
دانلود فول آلبوم زانیار خسروی

دانلود فول آلبوم زانیار خسروی

فول آلبوم زانیار خسروی

آلبوم ها :

آلبوم ۲۸ :

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

فکر بکر

تو نباشی

تو اگه بخوای

من نمیخوام عوض بشم

دو راهی

حس کمیاب

دستی دستی

امید دارم هنوز

گریه ام گرفت

ریسک

تک آهنگ ها :

آرزوی محال

خودتو بزار جای من

آره

تو مریضی

بدون تو

دستی دستی

همینه که هست

همینه که هست (رمیکس)

کنار مهتاب

اون

اون (رمیکس)

ریسک

ریسک (رمیکس)

تفره نرو

تفره نرو (رمیکس)

زندگی همه همینه

زندگی همه همینه (رمیکس)

 


نظرات شما عزیزان:

امیر حسین
ساعت18:51---18 مهر 1394
باعرض سلام و وقت بخير
وبلاگ {قـــــــو} راه اندازي شد.
لطفا سر بزنین و جهت لینک شدن کامنت بذارید تا در اسرع وقت لینکتون کنم ضمنا اگر برایتان مقدور است مارا با عنوان <<قو>> لینک کنین.

http://qoo.rzb.ir/
با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: